بی ام و اخیرا موتورسیکلت الکتریکی و پروتوتایپ E-Power Roadster را ارزه کرده است. این مدل از برخی فناوریهایی استفاده میکند که در موتورسیکلت مفهومی Vision DC Roadster بهکار گرفته شده بود اما ظاهر E-Power رودستر شباهتی به Vision DC رودستر ندارد و درعوض عناصر طراحی از محصولات مختلف بیامو در آن دیده شده است.قسمت جلو E-Power رودستر شبیه به مدل S 1000 R است؛ درحالیکه بخش عقب آن از R1200RS بهارث رسیده است. فریم این مدل بهطور اختصاصی طراحی شده است و بخش انتقال قدرت نیز ازآنِ خودروهای بیامو می باشد. بستهی باتری E-Power نیز متعلق به بیامو سری ۲ پلاگین هیبریدی و موتور برقی آن نیز با بیامو سری ۷ مخصوص بازارچین یکسان است. این موتورسیکلت نمونهای اولیه است؛ برای همین، بیامو تمرکز خود را روی قسمت فنی آن گذاشته و روی سایر بخشها کار زیادی نکرده است.موتور برقی E-Power رودستر ۱۳۶ اسببخار قدرت و ۲۰۰ نیوتنمتر گشتاور دارد و به جعبهدندهای تکسرعته وصل است که بهگفتهی بیامو، گشتاور نهایی را به ۱۵۰۰ نیوتنمتر میرساند. در E-Power رودستر برخلاف اکثر موتورسیکلتهای برقی که نیروی موتور را با زنجیر یا تسمه به چرخ انتقال میدهند، از میلگاردان برای انتقال نیرو به چرخ عقب استفاده کرده است.موتورسیکلت الکتریکی بیامو از شارژر سریع DC نیز پشتیبانی میکند که میتواند در یک ساعت، باتری ۱۳ کیلوواتساعتی آن را شارژ کامل کند. مشکل موجود درزمینهی شارژکردن باتری، افزایش دمای باتری است؛ چون با رسیدن دمای باتری به ۴۰ درجهی سلسیوس سرعت شارژ آن کاهش میابد؛ ازاینرو، بیامو بهدنبال پیداکردن راهی برای بهبود خنککاری باتری می باشد. هدف این پروژه رسیدن به سرعت شارژ ۶ کیلومتر ظرفیت پیمایش بهازای هر دقیقه است تا با ۳۰ دقیقه شارژ بتوان مسافت ۱۸۰ کیلومتر را پیمود.بیامو E-Power رودستر با وجود وزنی معادل ۲۹۰ کیلوگرمی میتواند در ۲/۹ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتربرساعت برساند که تنها ۰/۲ ثانیه از مدل S 1000 RR کندتر است. درحالحاضر، این موتورسیکلت برقی در مراحل اولیهی تولید و توسعهی خود قرار دارد و پیشبینی میشود تا پنج سال آینده مدل نهایی و تولیدی آن رونمایی شود.