سبد خرید شما خالی است.
برخی مشریان عزیز از ما میپرسند که چرا واشر سرسیلندر زود زود میسوزد . با توجه به افزایش قیمت چشمگیر خدماتی همچون تعویض واشر سرسیلندر از تراشکاری سرسیلندر گرفته تا هزینه های تعویض و تعمیر ، این روزها اگر برای مثال یک خودرو پژو ۴۰۵ شما با این نقص فنی مواجه شود دست کم باید ۲ تا ۴ میلیون هزینه کنید ( در سال ۹۹ در صورتی که میللنگ و شاتون ها آسیبی ندیده باشد ) و معضل واقعی زمانی شروع میشود که واشر سرسیلندر دوباره پس از تعویض با سوختن مواجه شود که در این بین ممکن است مجبور شوید سیلندر ماشین را کاملا تعویض نمایید . کوییک سرویس وحید در خدمات مکانیکی سیار و تعویض سرسیلندر در محل به شما چند نکته مهم درباره علت سوختن متوالی واشر سرسیلندر بازگو میکند تا در مراقبت و نگهداری از خودرو خود بتوانید بهتر عمل کنید و با هزینه های سرسام آور مواجه نشوید . همراه ما باشید با دلیل سوختن متوالی واشر سرسیلندر
دلیل این مشکل
چنانچه بعد از کف تراشی سرسیلندر و تعویض واشر سرسیلندر بعد مدت کوتاهی
واشر سر سیلندر مجدد بسوزه و علائم خرابی واشر سرسیلندر پدیدار بشه،ایراد از سوختگی بوشهای پیستون و نشست بوش ها داخل بلوکه سیلندره.
حالا چطور بفهمیم که بوشها دچار مشکل شده؟>>>کافیه با یه خط کش صافی و یه فیلر پنج صدم میلی متر از ارتفاع سطح بوش ها و سطح بلوکه سیلندر اندازه گیری کنیم.هم در امتداد طول بلوکه و هم در امتداد عرض بلوکه سیلندر.
توجه داشته باشن که وقتی خطکش روی بوشها قرار میگیرد،سطح بوش ها باید پنج صدم میلی متر از سطح بلوکه سیلندر بالا تر باشد